agkorea.blogg.se

En blogg där jag dokumenterar mitt år i Sydkorea

:-) competition :-)

Kategori:

Fetaste dagen på länge. Vaknade kl5 och for till stora staten Seoul för en universitets klätter tävling. Jag fick en t-shirt och tävlingen var I full gång. Fick träffa Jain Kim, världsmästare I klättring (Koreansk liten tjej) en autograft en bild och senare fick jag pratat med henne lite grann! Så trevlig och umile. Much respect! För min del fick tävlingen jävligt bra, min grupp fick 1:a plats och jag själv kom på andra plats totalt :-) :-) vann en helmet och en väska :-) :-)

In English:
I met Kim Jain
I got first and second place
I'm very happy
And tired
Good night

Kommentarer

  • ida säger:

    VAI ANNA-GIULIA!!!!!!!!!!

    2013-06-02 | 21:46:41
  • ida säger:

    metti altre foto su baperibuperi ? plz

    2013-06-02 | 22:04:45
  • ritwa Opara säger:

    GRATTIS :)

    2013-06-03 | 15:21:20
  • mammi säger:

    amazing!!!!!!

    2013-06-04 | 11:55:00
  • Anonym säger:

    Anna-Giulia che bello, sono proprio belle le foto, e il tuo volto è smagliante. Mi chiedo come si fa ad arrampicarsi così in alto.
    Ciao Papi

    2013-06-08 | 10:42:35
  • Marco säger:

    Eccezionale veramente ! Ma sei davvero capace di salire sino in punta e di passare sotto quel balcone sporgente ? In tal caso se dimentichi le chiavi puoi sempre salire al primo piano ed entrare dalla finestra. Anzi per tenerti in esercizio, puoi fare che entrare sempre dalla finestra del primo piano senza scala. , puoi verniciare la casa senza scala.

    2013-06-08 | 17:27:06

Kommentera inlägget här: